.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با ابراز نارضایتی از وضعیت بابلسر ؛
نانواکناری : مسؤولان بی‌کفایت باید مجازات شوند
شمال نیوز : نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم ولی‌نعمتان ما هستند و اقدامی انجام ندهیم که موجب نارضایتی آنها شود، گفت: هر مسؤول، پیمانکار یا ناظری که به تعهدات خود عمل نکند و قول نادرست به مردم دهد، باید مجازات شود.....

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم ولی نعمتان ما هستند و اقدامی انجام ندهیم که موجب نارضایتی آنها شود، گفت: هر مسؤول، پیمانکار یا ناظری که به تعهدات خود عمل نکند و قول نادرست به مردم دهد، باید مجازات شود.

به گزارش شمال نیوز، ولی‌الله نانواکناری  در جلسه شورای اداری بخش مرکزی بابلسر در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: دهیاران و شوراها خدمت‌گزارانی هستند که برای خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها تلاش می‌کنند و در واقع جبهه مقدم ارتباطات هستند و با همکاری هم می‌توانند مشکلات مردم را مورد رسیدگی قرار دهند.

وی با تاکید به برگزاری نشست هم‌اندیشی عنوان کرد: هر چه نشست‌ها و ارتباطات بیشتر باشد، مشکلات بیشتری مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ادارات شهرستان با برنامه‌ریزی مدون موانع سطح شهرستان را مرتفع و فرصت جدیدی برای توسعه و پیشرفت فراهم کنند، گفت: امروز شهرستان بابلسر از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست، اما با تلاش و همدلی مردم و مسؤولان می‌توانیم به وضعیت مطلوبی دست یابیم.

نانواکناری با بیان اینکه روستاهای شهرستان بابلسر باید از شرایط رشد و اقتصاد روستایی بهره‌مند شوند، اظهار کرد: دهیاران برای شکوفایی اقتصاد روستایی طرح و برنامه ارائه دهند و آنهایی که برنامه ندارند، باید پاسخگو باشند.

وی با اشاره به اینکه از ظرفیت خیران برای رفع مشکلات شهرستان استفاده شود، افزود: مردم و مسؤولان می‌توانند در هر مکانی که موارد غیرقانونی مشاهده کردند، به آن رسیدگی و از دست مسؤولان مربوطه شکایت کنند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم ولی‌نعمتان ما هستند و اقدامی انجام ندهیم که موجب نارضایتی آنها شود، گفت: هر مسؤول، پیمانکار یا ناظری که به تعهدات خود عمل نکند و قول نادرست به مردم دهد، باید مجازات شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 تير 1395
کلی گویی شروع شد.
ابراهیم 28 تير 1395
آقای نانواکناری به داد روستاهای مازندران برسید
نا شناس 28 تير 1395
با یک گل بهار نمیشه
نا شناس 28 تير 1395
به عمل كار برآيد به سخنداني نيست .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.527 seconds.